Welkom, gast!

- Aanmelden
- Registreren

Info!
BAM is de afkorting voor bewust alleenstaand moederschap. Soms gebeurt het dat een vrouw niet tijdig haar prins op het witte paard tegenkomt en heel bewust voor een bamkindje kiest.Het doel van dit forum is deze vrouwen de nodige info en steun te bieden dmv de ervaringen van bammama's en bamkids en ook voor bammama's en bamkinderen om verhalen uit te wisselen. Een bamgezin is dan geen standaardgezin, maar kent zeker een overvloed aan warmte, liefde en geborgenheid! '


Reactie plaatsen 
 
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijdragen aan het forum!
21-12-2020, 01:18 PM
Bericht: #1
Bijdragen aan het forum!
Omdat een forum enkel maar kan werken als iedereen haar steentje bijdraagt, toch even deze post!

Dit forum is opgericht voor vrouwen die bammama willen worden en graag ervaringen lezen van andere bammama's, voor bammama's (in spe) die steun zoeken van andere vrouwen die ook in dit proces zitten of bammama zijn, voor bammama's in spe die graag up to date info krijgen van vrouwen in dit proces....

Deze info kan alleen maar hier gevonden worden als iedereen haar steentje bijdraagt...

Er zijn de afgelopen maanden enkele leden bijgekomen die lid geworden zijn net omdat ze in contact willen treden met andere vrouwen die bezig zijn aan de procedure of net bammama geworden zijn.
Omdat ze meer informatie en ervaringen willen lezen van andere bammama's (in spe).
Maar als er dan niets gepost wordt (of enkel de voorstelling en daarna niets meer), dan wordt het heel moeilijk om dit in stand te houden.....

Natuurlijk wil ik niemand verplichten om zaken te posten, uiteindelijk doet iedereen wat zij wilt.
Maar als er geen ervaringen uitgewisseld worden, wat heeft een forum dan nog voor zin....
Als iedereen enkel en alleen lid wordt om ervaringen te lezen, maar geen ervaringen deelt.....

Ik snap dat er tegenwoordig andere manieren zijn om info te vergaren. Sommigen voelen meer voor een fb groep of een ander medium of ik weet veel welke kanalen er nog allemaal bestaan. En ik snap dat, echt waar, no hard feelings!!!!
Maar ga dan eens voor jezelf na of je lidmaatschap hier nog zin heeft.....

Ik bedoel dat helemaal niet boos of cru of slecht, zeker niet!!
Maar als niemand nog ervaringen of info of wat dan ook post, dan ga je hier nog moeilijk up to date info vinden...

De bammama's met oudere kinderen, daar kan ik het nog wel bij begrijpen.
Wij hebben geen up to date info meer.
Ik bv kan info geven van 10 - 11 jaar geleden..... daar heeft niemand meer wat aan....
Als er een vraag gesteld wordt over puberteit, ok, ja, daar kan ik wel op antwoorden Rolleyes
En ik ben ook altijd bereid mijn ervaringen van nu te delen. Alles staat in mijn dagboektopic ook.

Maar ondertussen zijn we weer zoveel jaar verder....
Het is nu aan de 'nieuwe generatie' bammama's om hun ervaringen en info te delen....
Want anders heeft dit forum nog weinig zin....

Persoonlijk zou ik het jammer vinden het forum op te doeken, maar als blijkt dat er echt geen meerwaarde is, lijkt het me wel beter.
Alles evolueert natuurlijk en mss is een forum ondertussen veel te ouderwets geworden, waarvoor ik alle begrip heb.

Het forum opdoeken, zou ik jammer vinden, maar als het niet loopt, dan doek ik het liever op dan dat ik elke keer weer moet vaststellen dat het toch niet draait!!
Ik zal iig dankbaar blijven voor de vriendschappen die ik hier heb overgehouden!!
Want die zijn blijvend!!
Het is leuk om zeer regelmatig af te spreken met deze mensen en onze jaarlijkse vakantie is daar ook he bewijs van Smile (We noemen het al niet meer de bamvakantie, maar gewoon onze jaarlijkse vakantie onder vriendinnen en onze kinderen kunnen ook goed met elkaar opschieten.)

Ik hoop dat niemand deze post verkeerd opvat, maar wel dat de nieuwere generatie bammama's (in spe) wel even gaat nadenken wat jullie verwachtingen zijn van dit forum en hoe jullie je steentje hieraan kunnen bijdragen. Smile

Lilypie Kids Birthday tickers
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 


Ga naar locatie:


Contact opnemen | Freebb.be | Naar boven | Naar inhoud | Archiefmodus | RSS-syndicatie